Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
?
Nezoufejte, vše určitě vyřešíme :)
Bohužel i v případě digitální distribuce může nastat nějaká chyba. Můžete obdržet klíč, který ukazuje, že není platný, nebo že je již aktivován, případně se můžete setkat s jiným chybovým hlášením během aktivace.
Samozřejmě to není běžná situace a plně si uvědomujeme, že to může pěkně naštvat, zvláště pokud se na hru těšíte. Od toho jsme však zde a v těchto případech se vždy snažíme situaci co nejrychleji vyřešit tak, aby zákazník odcházel spokojen.
Pokud se aktivace z nějakého důvodu nedaří, služba (Steam, Uplay, Origin aj.) podá hlášení, z jakého důvodu to nelze provést.
Jakmile se nějaké chybové hlášení během aktivace ukáže, může se jednat o reklamaci.V tomto případě, zadejte reklamaci pomocí formuláře u dodaného klíče.
FAQ - Doručení
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?