Lze doručený aktivační klíč vrátit?
Může nastat situace, kdy nebudete chtít zaslanou hru použít, např. ji vzápětí obdržíte od kamaráda, a chtěli byste ji vrátit.
I když těmto situacím rozumíme a rádi bychom chtěli pomoci, bohužel to opravdu není možné s výjimkou reklamace a opravdu zvláštních případů.
Důvod, proč to není možné, je uveden v našich obchodních podmínkách a je následující:
Kupující nemůže po obdržení digitálního produktu (chráněného autorským zákonem) žádným způsobem věrohodně prokázat prodejci, že zakoupený digitální produkt nebyl z jeho
strany aktivován a ani v budoucnu nedojde k jeho aktivaci, proto v tomto případě již není možné odstoupit od kupní smlouvy dle výše citovaného ustanovení občanského zákoníku
(obdržením digitálního produktu byl produkt spotřebován). Uzavřením kupní smlouvy (objednávkou a souhlasu s pravidly) zákazník (spotřebitel) výslovně prohlašuje, že je s touto
podmínkou seznámen a že s ní souhlasí.
Děkujeme všem za pochopení :)
A náš návrh na řešení klíče navíc? Co třeba udělat radost nějakému příteli a hrou jej obdarovat? :)
FAQ - Doručení
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?