Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
Bohužel technické problémy se spuštěním jsou stejně staré jako hraní na PC obecně, a na rozdíl od konzolí (Xbox, PlayStation aj.) se můžete s nějakým problémem zcela běžně setkat.
Nejrůznějších možností konfigurací PC a instalovaných softwarových aplikací jsou doslova miliony a je tedy jasné, že výrobci nejsou schopni vše opravdu dokonale vyladit. A i když máte lepší počítač než Váš kamarád, nemusí to být zárukou, že nebudete mít nějaký problém.
Pokud se setkáte s nějakým technickým problémem (např. po spuštění se zobrazí chybová hláška, případně se vůbec nic neděje aj.), doporučujeme následující postup.
1. Zjistěte, co se přesně děje – přesně definujte, co se děje po spuštění hry. Např. se zobrazí nějaká chybová hláška, případně se po spuštění ukáže černá obrazovka.
Pozn. Pokud hlášce nerozumíte, protože je v anglickém jazyce, přeložte si ji.
Pokud se neděje nic a neukazuje se žádné chybové hlášení, bývá příčina většinou v samotných aplikacích použitých v PC, nejčastěji to jsou firewally, antivirové programy, případně jiné aplikace běžící na pozadí. Doporučujeme všechny aplikace na pozadí vypnout.
Pozn. Pokud se po spuštění ukáže černá obrazovka, případně je nějaká chyba v zobrazení hry, bývá příčinou nedostatečná grafická karta, případně její ovladače.
2. Najít řešení – toto bývá nejtěžší část a bohužel nelze individuálně poradit.
Pro většinu bude následující rada zbytečná, protože to již dávno udělali, ale je to základním krokem při hledání řešení, pokud nevíte, co dále: použijte Google.
Zadejte do vyhledávání název hry + zobrazenou chybovou hlášku (v ENG). Zpravidla se objeví několik odkazů na stránky, kde může být uvedený problém popsán včetně rad pro jeho řešení.
Přejeme všem, kdo čtou tyto řádky, pevné nervy při řešení problému.
3. Krajní řešení – pro většinu to je krajním řešením, ale pokud se řešení problému nedaří, o možnost si hru zahrát nepřijdete.
Po aktivaci hry Vám hra zůstává napořád připsána na Vašem účtu dané služby. Je tedy snadné si ji stáhnout kdykoliv v budoucnu (např. po nákupu lepšího PC), anebo stáhnout na jakékoliv jiné PC a hrát ji tam.
FAQ - Doručení
FAQ - Reklamace
- Jedná se o „technický problém", nebo mám žádat reklamaci?
- Co dělat v případě, že chci hru reklamovat?
- Jazyková lokalizace hry nesouhlasí s lokalizací uvedenou v eshopu?
- Klíč aktivoval jinou hru, než která byla objednána
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- Co dělat v případě, že mám „Technický problém"?
- Jak vytvořit screenshot?
- Lze doručený aktivační klíč vrátit?